Περιφέρειες - Δήμοι

Ο δήμαρχος που… «πρασινίζει» το δήμο του! (ΒΙΝΤΕΟ)

Καρφίτσα

του Βαγγέλη Στολάκη

Να γίνει ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη ο πρώτος «πράσινος» δήμος της Βόρειας Ελλάδας. Αυτό είναι το στοίχημα του δημάρχου Ιγνάτιου Καϊτεζίδη, ο οποίος μέσα από μια σειρά στοχευμένων δράσεων, αξιοποιώντας ευρωπαϊκά κονδύλια και σε συνεργασία με άλλους συναδέλφους του από την ΕΕ φαίνεται να το πετυχαίνει.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ο στόχος αναμένεται να επιτευχθεί μέσα από την ολοκλήρωση έντεκα συνολικά δράσεων, πολλά από τα οποία περιλαμβάνονται στο σύμφωνο των δημάρχων που υπέγραψε ο κ. Καϊτεζίδης και άλλοι 499 δήμαρχοι από όλη την Ευρώπη στις 4.12.2010, όταν ήταν ακόμα δήμαρχος Πανοράματος. Επιδίωξη του προγράμματος είναι μέσα από μια σειρά δράσεων να μειωθεί μέχρι το 2020 η εκπομπή του διοξειδίου του άνθρακα κατά 20%.

Διαβάστε περισσότερα στο:  karfitsa.gr

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER