Όλοι έσπευσαν να χαιρετίσουν το τραπέζι της συζύγου του Πρωθυπουργού.Η Γεωργία Σαμαράσυνοδευόμενη απο τον Αχιλλέα Καραμανλή βγήκε απο την αίθουσα της διευρυμένης συνεδρίασης της πολιτικής γραμματείας της Νέας Δημοκρατίας και ήπιε τον καφέ της στο φουαγιέ του «Άθως Πάλλας».
Διαβάστε περίσσοτερα στο Karfitsa.gr






