Ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, παρευρέθηκε σήμερα σε άσκηση, που πραγματοποίησαν το Λιμενικό Σώμα, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ στο λιμάνι του Πειραιά, για τον έλεγχο της ετοιμότητας το μέσων και του προσωπικού.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης ανέβασε και φωτογραφία από την άσκηση μέσω του προσωπικού λογαριασμού στο twitter.
Δείτε τη φωτογραφία








