Μπορεί ο ίδιος να μην κατάφερε να εκλεγεί εκ νέου βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, βρήκε άλλους βουλευτές για να νοικιάσει το πολιτικό του γραφείο.
Ο λόγος για τον πρώην βουλευτή Σερρών με τη Νέα Δημοκρατία, Μενέλαο Βλάχβεη ο οποίος όπως μαθαίνουμε είναι ιδιοκτήτης ακινήτου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Το γραφείο στην οδό Πολυτεχνείου αρχικά το χρησιμοποιούσε ο ίδιος ο κ. Βλάχβεης και στη συνέχεια το νοίκιασε στον βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Γιώργο Αρβανιτίδη. Κατόπιν ο χώρος πέρασε στα χέρια του Γιώργου Λαζαρίδη, βουλευτή των ΑΝΕΛ στη Β’ Θεσσαλονίκης.
Διαβάστε περισσότερα στο: karfitsa.gr






