Θέση υπέρ του Kontra Channel πήρε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Πάντζας, ο οποίος μίλησε για «στοχοποίηση» του εν λόγω καναλιού από την «απερχόμενη κυβέρνηση Σαμαρά», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Αναλυτικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει σε δήλωση του: «Όταν ένα λάθος είναι παραδεκτό απ’ αυτόν που το διέπραξε, δεν είναι λάθος, είναι αστοχία. Όταν όμως στέκεται αφορμή για ενέργειες ρεβανσισμού, τότε το λάθος το χρεώνεται η άλλη πλευρά. Σήμερα λοιπόν, που η πολιτική Σαμαρά και Βενιζέλου καταρρέει, κάποιοι εκπρόσωποι – δίαυλοι Μαξίμου, επινοούν αόρατα πεδία πάνω στα οποία θέλουν να βγάλουν την απωθημένη τους νοοτροπία και τα εκδικητικά τους ένστικτα απέναντι στη διαφορετική άποψη η οποία τυγχάνει να στέκεται kontra στο σάπιο κατεστημένο».







