«Στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ διατίθενται καθημερινά πέντε ένστολοι αστυνομικοί για την 24ωρη φρούρηση του εξωτερικού χώρου του κτιρίου. Επιπλέον, η Ελληνική Αστυνομία έχει διαθέσει ακόμη δεκαεπτά αστυνομικούς στο ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει την αποκλειστική δικαιοδοσία για τον τρόπο που κατανέμονται για την ασφάλεια των γραφείων του» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση του το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, σε απάντηση των καταγγελιών του ΠΑΣΟΚ ότι η κυβέρνηση έχει αφήσει τα γραφεία του κόμματος στην οδό Χαριλάου Τρικούπη χωρίς αστυνομική προστασία.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε σχεδόν 24 ώρες μετά την επίθεση, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Τόσκας κατηγόρησε την κ. Γεννηματά, ότι ψεύδεται και υποστηρίζει ότι για την προστασία των γραφείων του ΠΑΣΟΚ διατίθενται 22 αστυνομικοί.
Υπενθυμίζεται, ότι χθες το βράδυ, ομάδα αγνώστων εκτόξευσε μολότοφ στην είσοδο των γραφείων του ΠΑΣΟΚ και από την επίθεση κινδύνευσε σοβαρά ο βουλευτής Γιώργος Αρβανιτίδης. «Κατά τη μια μάλιστα, η μολότοφ χτύπησε τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Αρβανιτίδη, χωρίς ευτυχώς άλλες συνέπειες. Παρά τις προειδοποιήσεις και τις καταγγελίες μας και προς τον ίδιο τον πρωθυπουργό, τα γραφεία μένουν χωρίς αστυνομική προστασία» τόνιζε σε δήλωσή της η Φώφη Γεννηματά.
«O υπουργός Προστασίας του Πολίτη είναι προφανώς παντελώς ανίκανος και επικίνδυνος και αν έχει το ελάχιστο φιλότιμο οφείλει να παραιτηθεί. Εάν δεν το πράξει και ο πρωθυπουργός τον διατηρήσει στην θέση του, τότε αναλαμβάνει την ευθύνη για ό,τι επακολουθήσει» κατέληγε στη δήλωσή της η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.






