Την πεποίθησή του πως η «Ένωση Κεντρώων» είναι κόμμα… κυβερνητικό και πως κάποια στιγμή θα αναλάβει τα ηνία της διακυβέρνησης του τόπου αφού το 4% θα γίνει 15% και στην συνέχεια 30% εξέφρασε από το βήμα της 81ης ΔΕΘ ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης. Ξεκαθάρισε ότι δεν θα συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι «δεν θα έκανα το λάθος να συνεργαστώ με μια κυβέρνηση γκρεμιζόμενη» ενώ σήμερα είδε ότι εάν γίνουν εκλογές θα γίνουν τον Οκτώβριο. Εκτίμησε μάλιστα ότι στις επόμενες εκλογές θα βγει ο… Μητσοτάκης.
Στην εισήγησή του πριν την συνέντευξη τύπου ο Βασίλης Λεβέντης σημείωσε μεταξύ άλλων πως «η αλήθεια είναι σκληρή. Εισερχόμενος στην ομιλία Τσίπρα σκέφτηκα ότι αυτοί που φωνάζουν δεν έχουν άδικο. Άλλη αξία είχαν οι απεργίες πριν είκοσι χρόνια και άλλη αξία έχουν σήμερα. Παραβρέθηκα στην ομιλία κομίζοντας ένα νέο ήθος στην πολιτική. Και η Γεννηματά να με καλούσε και ο Μητσοτάκης θα πήγαινα» είπε. Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων διέψευσε αυτά που ακούγονται ότι θα συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Διαβάστε περισσότερα karfitsa.gr






