Μόλις πριν από λίγο, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, ευχήθηκε με τη σειρά του «χρόνια πολλά» στον επίτιμο πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, με μια ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.
Ο Υπουργός, «ανέβασε» μια φωτογραφία με τον ίδιο και τον πατέρα του να χαμογελούν σε στιγμές χαλάρωσης, και τη «συνόδευσε» με το μήνυμα «χρόνια πολλά σε έναν υπέροχο πατέρα». Οι ευχές, τα σχόλια και τα «likes» στην ανάρτηση του κ. Μητσοτάκη ακόμα δίνουν και παίρνουν…






