Κοινωνία

Οι εργαζόμενοι ζητούν την αποπομπή του διοικητή του ΨΝΑ

Μια βδομάδα μετά το έγκλημα που σημειώθηκε στο Δαφνί, όπου ασθενής δολοφόνησε ασθενή, οι εργαζόμενοι του ιδρύματος, ζητούν την αποπομπή του διοικητή του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής και γι’ αυτό θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:00 έξω από το κτήριο της διοίκησης.

Οι εργαζόμενοι ζητούν από τον υπουργό Υγείας κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή «την άμεση αποπομπή του διοικητή», καθώς τον θεωρούν υπεύθυνο «για μια σειρά ενεργειών που σκοπό έχουν την αποδόμηση και την κατάρρευση του νοσοκομείου», ενώ τον καταγγέλλουν για τα ακόλουθα:

Έχοντας «όραμα» το κλείσιμο του Ψυχιατρείου τον Ιούνιο του 2015 δεν υπέβαλε το παραμικρό αίτημα για προσλήψεις προσωπικού με συνέπεια να ανακοινωθούν 906 προσλήψεις προσωπικού στην 2η ΥΠΕ αλλά καμία για το ΨΝΑ.

·         Παραμένουν απλήρωτες πάνω από έξι μήνες οι εφημερίες ιατρών – ψυχολόγων και η υπερωριακή απασχόληση λοιπού προσωπικού.

·         Δεν είχε και δεν έχει αναλάβει καμία πρωτοβουλία (παρά τις αποφάσεις ΔΣ) για να αποτρέψει την κλοπή των χρημάτων στο Ταμείο Ασθενών που έγινε στις 10.11.2014.

Τέλος, ζητούν επίσης και την άμεση χρηματοδότηση του νοσοκομείου, την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες αλλά και την άμεση πληρωμή εφημεριακής και υπερωριακής απασχόλησης.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER