Κοινωνία

Ομάδα χρυσαυγιτών επιτέθηκε στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών Πειραιά

ανοιχτό-σχολείο-μεταναστών-πειραιά

Κατά τη διάρκεια της νύχτας του Σαββάτου ομάδα χρυσαυγιτών επιτέθηκε στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών στον Πειραιά (ΑΣΜΠ), προκαλώντας ζημιές και γράφοντας συνθήματα, υπογράφοντας ως «Χρυσή ΑυγήΜέτωπο Νεολαίας». 

Σύμφωνα με την αστυνομία, διάρρηξη με βανδαλισμούς σημειώθηκε από ομάδα αγνώστων στη διάρκεια δύο περιστατικών, τις νύχτες της 14ης και 15ης Αυγούστου, στις εγκαταστάσεις του σχολείου, ενώ οι δράστες απέσπασαν έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και προκάλεσαν μικροζημιές.

Το ΑΣΜΠ στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του σχολικού συγκροτήματος 14ου & 15ου Γυμνασίων Πειραιά, στις οδούς Αγίων Αναργύρων & Κω στην Παλιά Κοκκινιά, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σαν σήμερα συμπληρώνονται εβδομήντα χρόνια από το Μπλόκο της Κοκκινιάς, όπως έχουν μείνει στην ιστορία οι  ομαδικές εκτελέσεις στην περιοχή από τα στρατεύματα των ναζί και τους ταγματασφαλίτες.

«Την μέρα που τιμούμε τα 70 χρόνια από τη θηριωδία των Ναζί και των συνεργατών τους, στην Κοκκινιά, οι σημερινοί εκπρόσωποι τους, επιλέγουν να θυμίσουν τη δική τους παρουσία. Αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πατρίδα ούτε με την ιστορία της. Οι απόγονοι των συνεργατών των ναζί είναι άξιοι συνεχιστές τους» τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ.

«Η οργανωμένη πολιτεία οφείλει να αποκαλύψει τους δράστες και να εγγυηθεί την ασφάλεια των μεταναστών μαθητών και των εθελοντών καθηγητών, του ΑΣΜΠ. Οι τραμπουκισμοί των Νεοναζιστών και εγκληματιών της Χρυσής Αυγής δεν πρόκειται να σταματήσουν την μεγάλη προσφορά των εθελοντών καθηγητών προς τους οικονομικούς μετανάστες, που αναζητώντας μια καλύτερη ζωή στη πατρίδα μας, μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό μας. Η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη θα υπερνικήσουν το μίσος, τον ρατσισμό και τον διχασμό» καταλήγει η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER