Από το 1843, έτος ιδρύσεως του, το Οφθαλμιατρείο Αθηνών παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους ασθενείς που προστρέχουν στις υπηρεσίες του. Όταν βέβαια καταφέρνουν να κάνουν χρήση αυτών των υπηρεσιών.
Πράγμα λιγάκι δύσκολο. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως στις 2 Ιουλίου τα ραντεβού που κλείνονταν για τα εξωτερικά ιατρεία ήταν για τις 7 Δεκεμβρίου 2015!!!
Σε μία χώρα ευρωπαϊκή το σωτήριον έτος 2015 οι πολίτες κοιτούν τον γιατρό με το …κιάλι, και την ελπίδα…πως θα τον δουν και από κοντά μετά από μήνες !!!
Ο υπουργός Υγείας είναι ενήμερος;
Και αν ναι τι φταίει;
Διότι αν φταίει η έλλειψη προσωπικού τότε είναι απορίας άξιο πως δεν μπόρεσε να καταφέρει το υπουργείο Υγείας να περάσει λίγες προσλήψεις ιατρών σε κάποιο απο τα νομοσχέδια για τις χιλιάδες προσλήψεις (επαναφορές) των τελευταίων μηνών …
Κ.Α.






