Ήταν να μην ανακοινώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι θα καταργήσει την άδεια – μπόνους που χορηγείται για τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή στο Δημόσιο.
Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι από την ώρα που έμαθαν τα νέα οι θιγόμενοι στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης – και όχι μόνο – σπεύδουν για να χρησιμοποιήσουν για τελευταία φορά αυτό το «προνόμιο». Όπως, λέγεται το συγκεκριμένο φιρμάνι μαζί με άλλες υπουργικές αποφάσεις πρόκειται που αφορούν τους δημοσίους υπαλλήλους θα ενταχθεί σε νομοσχέδιο, το οποίο πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή στο τέλος του μήνα. Όσοι ενδιαφερόμενοι, σπεύσατε μήπως και προλάβετε!






