Τη δική της απάντηση έδωσε η πρώην εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου αναφορικά με το υποτιθέμενο σχόλιο της στο Twitter σχετικά μ ε τον διευθυντή του ραδιοφωνικού σταθμού στο Κόκκινο Κώστα Αρβανίτη.
Η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ στη Β΄Αθηνών προσέφυγε στις αρμόδιες αρχές όπως χαρακτηριστικά έγραψε στο Twitter .
Για το πλαστό tweet που διακινείται τις τελευταίες ώρες απ’τα ΜΜΕ έχω ήδη καταφύγει στις αρμόδιες αρχές #AsimakopoulouAnna #nd #ekloges2015
— Άννα Ασημακοπούλου (@AnnaAsimakopoul) January 12, 2015






