Για τους πλειστηριασμούς που ετοιμάζει η κυβέρνηση μιλάει το ΠΑΜΕ σε ανακοίνωσή του, το οποίο τονίζει: «Κάτω τα χέρια από τα σπίτια».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να νομοθετήσει το «ξεπάγωμα των πλειστηριασμών ακινήτων» όπως προστάζουν τραπεζίτες και τρόικα.
Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ καλεί τα συνδικάτα, τις λαϊκές επιτροπές σε ακόμα μεγαλύτερη ετοιμότητα και αποφασιστικότητα. Να εμποδίσουν κάθε απόπειρα να πάρουν τράπεζες και δημόσιο το σπίτι κάποιου άνεργου ή φτωχού συναδέλφου μας.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ, ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ».






