Με ανάρτηση του στα social media ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχολίασε την πρώτη συμβολική κίνηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.
Ο κ. Τσίπρας μετά την επίσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο και τον Κάρολο Παπούλια πήγε στο μνημείο των πεσόντων στην Καισαριανή.
Ο κ. Παπαδημούλης σχολιάζει μέσω Twitter: «Το ΚΚΕ όμως, αρνείται έστω και ψήφο ανοχής…».
Πρώτη κίνηση του Τσίπρα, μετά τον Παπούλια,ήταν να πάει στο μνημείο των πεσόντων στην Καισαριανή.Το ΚΚΕ όμως, αρνείται έστω κ ψήφο ανοχής…
— Dim. Papadimoulis (@papadimoulis) January 26, 2015






