Μήνυμα για το δημοψήφισμα έστειλε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δημήτρης Παπαδημούλης.
Ο κ. Παπαδημούλης σημειώνει: «Ψηφίζω Όχι, αλλά σέβομαι και το Ναι. Από αύριο συνεχίζουμε ενωμένοι, για λύση εντός ευρώ, με Τσίπρα Πρωθυπουργό. Για ανάπτυξη, με σκληρή δουλειά».
Ψηφίζω Όχι, αλλά σέβομαι κ το Ναι. Από αύριο συνεχίζουμε ενωμένοι, για λύση εντός €, με Τσίπρα Πρωθυπουργό. Για ανάπτυξη, με σκληρή δουλειά.
— Dim. Papadimoulis (@papadimoulis) July 5, 2015






