Παρασκηνιακά

Παπαδημούλης: Σήμερα ψηφίζουμε και από αύριο… ενωμένοι!

Παπαδημούλης

Μήνυμα για το δημοψήφισμα έστειλε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δημήτρης Παπαδημούλης.

Ο κ. Παπαδημούλης σημειώνει: «Ψηφίζω Όχι, αλλά σέβομαι και το Ναι. Από αύριο συνεχίζουμε ενωμένοι, για λύση εντός ευρώ, με Τσίπρα Πρωθυπουργό. Για ανάπτυξη, με σκληρή δουλειά».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER