Media

Συνέντευξη Τύπου για την ΕΔΤ στις 16.30 στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ

ΕΡΤ
Συνέντευξη Τύπου για την ΕΔΤ στις 16.30 στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.

Έκτακτη συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί σήμερα 10/7/2013 στις 16.30 (στούντιο Ε, 1ος όροφος)  στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ από τους εργαζομένους και το θέμα είναι: «Η παράνομη και προκλητική ενέργεια της Κυβέρνησης να εκπέμψει σήμα  ΕΔΤ»

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER