Κοινωνία

Πάτρα: Αλβανός κατηγόρησε τους αστυνομικούς για το… μακρύ τους χέρι!

Αστυνομικοί εντοπισμός Αλβανού
Αλβανός ισχυρίστηκε ότι τον έκλεψαν οι αστυνομικοί που τον σταμάτησαν για έλεγχο

Τους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν κατηγορεί ένας 33χρονος Αλβανός ότι την ώρα του ελέγχου του έκλεψαν από το αυτοκίνητο μεγάλο χρηματικό ποσό.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το dete.gr, ο Αλβανός συνελήφθη χθες βράδυ στην οδό Ευβοίας και Ιουλιανού. Σε έλεγχο που του έκαναν άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ αρνήθηκε να δηλώσει τα στοιχεία της ταυτότητάς του. Στη συνέχεια μάλιστα κατηγόρησε τους αστυνομικούς ότι του είχαν κλέψει από το αυτοκίνητο 3.000 ευρώ, ενώ στη συνέχεια το ανέβασε στις 5.000.

Τελικά οι ισχυρισμοί του αποδείχτηκαν ψευδείς και τα χρήματα βρίσκονταν στο σπίτι του!

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER