Ξεκίνησε λίγο μετά τις 18:00 η πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου στη Θεσσαλονίκη. Περίπου 2.000 άτομα είναι συγκεντρωμένα στην πολυτεχνική σχολή.
Το κέντρο της πόλης είναι αποκλεισμένο από το Βαρδάρη μέχρι και την Καυταντζόγλου ενώ στην Καμάρα συγκεντρώνονται μέλη αντιεξουσιαστικής κίνησης .
Διαβάστε περισσότερα στο: karfitsa.gr






