Στην Αγγλία είναι ο Χάρης Μαυρίας για να οριστικοποιήσει τη μετακίνηση του στην Σάντερλαντ.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «sunderlandecho.com» ο Μαυρίας θα υπογράψει συμβόλαιο αφού περάσει από ιατρικές εξετάσεις.
«Ο Χάρης Μαυρίας είναι στον δρόμο για το Wearside, καθώς η Σάντερλαντ ολοκληρώνει τη μεταγραφή του Έλληνα εξτρέμ» σημειώνει η ιστοσελίδα.







