Απεβίωσε από τον ιό Έμπολα εργαζόμενος των Ηνωμένων Εθνών στη Σιέρα Λεόνε, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο διεθνής οργανισμός.
Ο άνδρας αυτός, ένας οδηγός στην υπηρεσία του ΟΗΕ για τις γυναίκες, είναι ο τρίτος υπάλληλος του Οργανισμού που χάνει τη ζωή του από τον περασμένο Μάρτιο, όταν ξέσπασε η επιδημία. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΟΗΕ, τον Στεφάν Ντουζαρίτς, η σύζυγός του έχει προσβληθεί επίσης από τον ιό και λαμβάνει θεραπεία.
Διαβάστε την συνέχεια στο karfitsa.gr






