Να καλοπιάσουν τους υπαλλήλους της Βουλής θέλησαν σύμφωνα με δημοσιεύματα, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ εκφράζοντας στο προεδρείο της Βουλής το αίτημα να μη διεξαχθεί συνεδρίαση της ολομέλειας την περασμένη Πέμπτη ώστε όποιος υπάλληλος της Βουλής ήθελε να απεργήσει, να έχει την δυνατότητα.
«Δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τους υπαλλήλους να δουλέψουν σε ημέρα απεργίας»είπαν. Έλα όμως που πιάστηκαν αδιάβαστοι, αφού…






