Στον αέρα αναμένεται να βγει ο νέος κύκλος του «Dancing with the stars» με το κανάλι να έχει ήδη προσεγγίσει κάποια πρόσωπα το οποία θα ήθελε να συμμετάσχουν στην εκπομπή.
Σύμφωνα με το Star, Ευαγγελία Αραβανή, Έλενα Ασημακοπούλου, Μάρκος Σεφερλής, Ολγα Λαφαζάνη, Χρύσπα, Ελένη Τσολάκη (TV Μακεδονία και ΠΕΔΕΣ), Ράνια Κωστάκη, Χριστίνα Σάλτη και Όλγα Φαρμάκη έχουν δεχθεί ήδη τηλεφώνημα από την παραγωγή και είτε έχουν ήδη κάνει την πρώτη συνάντηση με τους υπεύθυνους του καναλιού, είτε θα την κάνουν τις επόμενες ημέρες.






