Τα δελτία ειδήσεων που παρουσιάζουν βρίσκονται “απέναντι”, ωστόσο, τις συνδέει γνωριμία χρόνων και μία βράβευση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην Παλιά Βουλή.
Ο λόγος για τις κυρίες Όλγα Τρέμη και Μάρα Ζαχαρέα που κάθισαν στις διπλανές καρέκλες στην 32η απονομή των δημοσιογραφικών βραβείων του Ιδρύματος Μπότση.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.backstage24.gr







