Παρασκηνιακά

Ποιο ιδιωτικό κανάλι «διεκδικεί» το ντιμπέιτ των υποψηφίων της ΝΔ

Υποψήφιοι ΝΔ

Καλή η ιδέα να διεξαχθεί τηλεμαχία – ελληνιστί, ντιμπέιτ! – των υποψηφίων της ΝΔ για την αρχηγία, σύμφωνα με το «Μικροπολιτικό» των Νέων.

Γιατί όμως πρέπει αυτό να γίνει,σώνει και καλά, στην ΕΡΤ και όχι σε έναν ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό;

Με ακριβώς αυτή τη λογική το Mega έχει απευθυνθεί στη Συγγρού και προτείνει να μεταδώσει αυτό το γαλάζιο ντιμπέιτ των τεσσάρων.

Στη ΝΔ έχουν συμφωνήσει για την τηλεμαχία, ενώ ερίζουν εντόνως – για να μην πω μεγαλοφώνως – για διάφορα ζητήματα της διαδικασίας.

Μένει να δούμε αν θα επιλέξουν της δημόσια τηλεόραση για το ντιμπέιτ – δεδομένων και των τραυμάτων Μεϊμαράκη από τις προεκλογικές εμπειρίες του, μόνος με τον Τσίπρα ή με πολλούς, στο πλατό της ΕΡΤ.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER