Εμφανώς ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Λοβέρδος, σχετικά με το ατομικό ρεκόρ που πέτυχε στον σημερινό Ημιμαραθώνιο της Αθήνας.
Ο κ. Λοβέρδος, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter πως βελτίωσε το ρεκόρ του και κάθε χρόνο πηγαίνει καλύτερα.
Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Έτρεξα στα 5χλμ στον ημιμαραθώνιο Αθήνας. Κατέβασα το ατομικό μου ρεκόρ κατά πέντε λεπτά! Κάθε φορά και καλύτερα».
Έτρεξα στα 5χλμ στον ημιμαραθώνιο Αθήνας. Κατέβασα το ατομικό μου ρεκόρ κατά 5 λεπτά! Κάθε φορά και καλύτερα! pic.twitter.com/nVaBzt6oEn
— Andreas Loverdos (@a_loverdos) May 3, 2015






