Πρόκειται για δύο από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της ΕΡΤ που έγραψαν ιστορία στο ραδιομέγαρο.
Ο λόγος για την δημοσιογράφο – παρουσιάστρια Στέλλα Παπαδοπούλου και τον δημοσιογράφο παρουσιαστή Αργύρη Κουσούρη που θα βοηθήσουν τους νεωτέρους, και όχι μόνο, συναδέλφους τους με την εμπειρία και τις συμβουλές τους στο σεμινάριο ορθοφωνίας που διοργανώνει η ΕΣΗΕΑ.







