Οργισμένοι με τη στάση της ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας είναι οι συμβασιούχοι των ΟΤΑ στις δομές αντιμετώπισης της φτώχειας, που βρίσκονται έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην οδό Κουμουνδούρου και διαμαρτύρονται για τα δεδουλευμένα έξι μηνών και τις συμβάσεις τους που λήγουν στο τέλος Ιουνίου.
Προκειμένου να κατευνάσει τα πνεύματα και να μην οξυνθεί η ένταση, το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρος Καραγιώργος, κατέβηκε στο δρόμο για να συνομιλήσει με τους διαδηλωτές, ωστόσο ο θυμός των εργαζομένων ξεχείλιζε, κάτι που φάνηκε και στον διάλογο που ακολούθησε, όταν ο κ. Καραγιώργος τους ζήτησε να συζητήσουν σε χαμηλότερους τόνους:
«Όταν φωνάζατε εσείς ήταν καλά ε; Τώρα δεν θέλετε. Εμείς θα φωνάξουμε» φώναξε ένας από τους διαδηλωτές κατά του μέλους της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, με τον ίδιο να απαντά: «Αν συνεχιστεί αυτή η εικόνα θα φύγω. Γιατί ήρθατε εδώ; Για την τηλεόραση ή για το πρόβλημα;»






