Παρασκηνιακά

Πώς έμαθε ο Κεδίκογλου ότι μένει εκτός κυβέρνησης

Σίμος Κεδίκογλου

Δεν έμαθε και με τόσο… κομψό τρόπο ότι «κόβεται» από την κυβέρνηση ο μέχρι πρότινος κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου.

Το πικρό… μαντάτο δεν του το έδωσε αρχικά ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Κώστας Μπούρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Π» ο Σ. Κεδίκογλου βρισκόταν στο γραφείο του, στο υπόγειο του Μεγάρου Μαξίμου. Γεμάτος αγωνία για το αν θα παραμείνει ή όχι, όπως άλλωστε και τα περισσότερα μέλη της κυβέρνησης.

Ξαφνικά, περνά από το γραφείο του ο κ. Μπούρας, ο οποίος χωρίς περιστροφές τού λέει: «Για να μην έχεις αγωνία, σου το λέω από τώρα: Βρίσκεσαι εκτός κυβερνητικού σχήματος. Οι άλλοι περιμένουν, εσύ το μαθαίνεις από τώρα».

Αργότερα συναντάται με τον κ. Σαμαρά και εκεί ο πρωθυπουργός τού το ανακοινώνει και επισήμως με τον γνωστό τρόπο. Όμως οι εκπλήξεις για τον κ. Κεδίκογλου δεν σταματούν εκεί: Έμαθε, ότι θα αντικατασταθεί από την κυρία Σοφία Βούλτεψη από το… ραδιόφωνο.

Το «Π» επικοινώνησε με τον κ. Κεδίκογλου ο οποίος βρίσκεται σε ολιγοήμερες διακοπές. Επιβεβαίωσε τις σχετικές πληροφορίες και όταν ρωτήθηκε γιατί δεν ανακοίνωσε ο ίδιος τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης, απάντησε: «Πάντα ο νέος εκπρόσωπος ανακοινώνει την καινούργια σύνθεση της κυβέρνησης».

Θύμισε δε την περίπτωση κυβέρνησης Σημίτη, όταν ο Τηλέμαχος Χυτήρης αντικατέστησε τον τότε κυβερνητικό εκπρόσωπο Χρήστο Πρωτόπαππα και ανακοίνωσε ο ίδιος την ανασχηματισθείσα κυβέρνηση.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER