Έπειτα από τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά τις κινητοποιήσεις στον δημόσιο τομέα ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Οδυσσέας Ντριβαλάς δήλωσε ότι «Αν ήταν κινητικότητα θα συμφωνούσαμε. Τώρα είναι απολύσεις», μιλώντας την Κυριακή στο Mega.
Ερωτηθείς για τις 11.000 απολύσεις στο δημόσιο ο κ. Ντριβαλάς απάντησε ότι «Αυτό το λέει τώρα η κυβέρνηση. Εμείς πιστεύουμε θα είναι πιο πολλοί».
«Εμείς προβλέπουμε ότι το δημόσιο θα διαλυθεί. ο λαός έχει ανάγκη από καλό δημόσιο», είπε χαρακτηριστικά.
«Το πολιτικό σύστημα προστατεύει το δημόσιο», κατέληξε ο κ. Ντριβιλάς.






