Χωρίς επιπλέον προβλήματα τελείωσε η προπόνηση του Πλατανά Χανίων την Τετάρτη στο δημοτικό γήπεδο Μάλεμε.
Ο Μαρίνος Ουζουνίδης και το επιτελείο του προπόνησαν την ομάδα χωρίς τον Νταβίντ Θέρα ο οποίος ταλαιπωρείται από τραυματισμό.
Η προπόνηση της Πέμπτης είναι προγραμματισμένη για τις 18:30 στο Μάλεμε.






