Κόσμος

Πρωθυπουργός Ουγγαρίας: Αυτοί που ήρθαν παράνομα πρέπει να συλληφθούν και να απελαθούν

Σε σκληρές δηλώσεις για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες προχώρησε ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας, προκαλώντας αντιδράσεις τόσο στη χώρα του, όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο Βίκτορ Ορμπάν τόνισε ότι θα ήταν καλύτερο όλοι να μαζευτούν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης εκτός Ευρώπης κι έπειτα να εξετάζονται οι αιτήσεις του για άσυλο:

«Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα νησί, θα μπορούσε να είναι μια παραλιακή περιοχή στη Βόρεια Αφρική, αλλά την ασφάλεια και τις προμήθειες αυτής της περιοχής πρέπει να τις εγγυάται η Ε.Ε. για το δικό της συμφέρον.»

«Αυτοί που ήρθαν παράνομα πρέπει να συλληφθούν και να απελαθούν», τόνισε ο Ορμπάν, ο οποίος έχει προκαλέσει αντιδράσεις με τις σκληρές δηλώσεις του για τους μετανάστες και τον φράκτη από αγκαθωτό συρματόπλεγμα που έχει υψώσει κατά μήκος των νότιων συνόρων της Ουγγαρίας, καθώς και με το δημοψήφισμα που έχει προκηρύξει για τις 2 Οκτωβρίου εναντίον των υποχρεωτικών ποσοστώσεων της Ε.Ε. για την επανεγκατάσταση των προσφύγων.

«Πρέπει να δημιουργήσουμε μεγάλους προσφυγικούς καταυλισμούς έξω από την Ε.Ε., των οποίων η Ένωση θα εξασφαλίζει την ένοπλη ασφάλεια και την οικονομική υποστήριξη. Όλοι όσοι ήρθαν παράνομα πρέπει να επιστρέψουν εκεί. Εκεί θα μπορούν να υποβάλουν αίτημα για άσυλο. Υπάρχει μόνο μία λύση που ωφελεί όλους, ανάμεσα στους οποίους εμάς που δεν αντιμετωπίζουμε ακόμη πρόβλημα, επειδή υπερασπίσαμε τον εαυτό μας, και χώρες όπως η Γερμανία, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα: Να βγάλουμε (τους μετανάστες) έξω από την Ένωση».

Τέλος, έγινε λόγος για ενίσχυση των συνόρων:

«Τα σύνορα πρέπει να χρησιμοποιηθούν, διότι μας προστατεύουν. Μερικοί φαντάζονται έναν πλανήτη χωρίς σύνορα… Είμαι ένας απ’ αυτούς που δεν θα ήθελαν να δουν τον πολιτισμό του κόσμου να αλλάζει».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER