Μπλακ άουτ έπαθαν τα ηλεκτρονικά συστήματα της ΔΕΗ με αποτέλεσμα πληρωμές λογαριασμών και διακανονισμοί στα κατά τόπους γραφεία της ΔΕΗ να γίνονται με ιδιαίτερα αργούς ρυθμούς.
Από το πρωί της Παρασκευής έχει σημειωθεί σοβαρό πρόβλημα στη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος της Επιχείρησης με τους αρμόδιους να κάνουν λόγο για μεγάλη βλάβη, όπως αναφέρει ο Αθήνα 984.
Εν τω μεταξύ καταβάλλονται προσπάθειες προκειμένου να αποκατασταθεί το πρόβλημα εντός της ημέρας, σε διαφορετική περίπτωση ότι οι καταναλωτές θα εξυπηρετηθούν από τη Δευτέρα.






