Σε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας που θα αναλάβει την προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας βρίσκονται στη Συγγρού. Η σκέψη να αναλάβει μέρος της καμπάνιας η “V+O” των Θ. Βαρβιτσιώτη και Γ. Ολυμπίου δεν προχώρησε.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ» η Νέα Δημοκρατία συζητά πλέον με την BBDO και τις… διαπραγματεύσεις έχει αναλάβει στενός συνεργάτης του κ. Μεϊμαράκη, Ν. Καραχάλιος.






