Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου του 2014 θα έχουν οι πολίτες τη δυνατότητα να ρυθμίσουν – με αίτησή τους – τις οφειλές τους προς τους δήμους και τα νομικά τους πρόσωπα, σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Εσωτερικών Αργύρης Ντινόπουλος.
Σύμφωνα με την τροπολογία που ψηφίσθηκε στη Βουλή, ο αριθμός των δόσεων κυμαίνεται από 24 έως 100, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και απαλλάσσεται πλήρως από πρόστιμα και προσαυξήσεις αν εξοφληθεί εφάπαξ.
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr






