«Προκειμένου να μεταρρυθμίσουμε την Ευρώπη χρειαζόμαστε ανταγωνιστικότητα, δημιουργία θέσεων απασχόλησης, που είναι το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα και βεβαίως αλληλεγγύη μεταξύ όλων των χωρών μελών», δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής της Ε.Ε.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε μάλιστα «ικανοποιημένος για το γεγονός ότι το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα που νίκησε τις εκλογές θα ηγηθεί αυτής της διαδικασίας τα επόμενα πέντε χρόνια και θα εργαστεί εποικοδομητικά για την επίτευξη αυτού του στόχου», ενώ υπογράμμισε για μια ακόμη φορά πως «ο στόχος με μια λέξη είναι Ανάπτυξη».






