Τηλεφώνημα του Προέδρου της Ουκρανίας Πετρο Ποροσένκο, δέχθηκε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, με το οποίο και εξέφρασε τις ευχαριστίες του για την κύρωση της Συμφωνίας Σύνδεσης Ευρωπαϊκής Ένωσης-Ουκρανίας από τη Βουλή των Ελλήνων. Παράλληλα, συζητήθηκε η ανάγκη να διασφαλιστεί η ειρήνη και η σταθερότητα στην Ουκρανία και την ευρύτερη περιοχή, καθώς και η προοπτική ενίσχυσης των ελληνο-ουκρανικών σχέσεων.
«Σας ευχαριστώ κύριε Τσίπρα»
23/11/2015 6:33 μμ
You may also like
Περιφέρειες - Δήμοι • Πολιτική
Βουλή: Οι βασικές αρχές για την τηλεργασία στο Δημόσιο
03/06/2021 11:09 μμ





