Σε εγρήγορση βρίσκεται η διοίκηση του Πανεπιστημίου της Αθήνας με αφορμή το ενδεχόμενο να επανεξεταστούν οι προσλήψεις που προέκυψαν το α’ εξάμηνο, με βάση τις απαιτήσεις των δανειστών. Εκφράζουν την αντίθεσή τους σε ενδεχόμενη κατάργηση του νόμου με τον οποίο επέστρεψαν στο ΕΚΠΑ οι υπάλληλοι που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει τεκμηριωμένα στοιχεία για την ανάγκη διατήρησης τουλάχιστον του προσωπικού που σήμερα διαθέτει» και συμπληρώνουν πως «αυτό καταδείχθηκε άλλωστε πέραν πάσης δυνατής αμφιβολίας από την αντικειμενική υποβάθμιση σειράς υπηρεσιακών λειτουργιών του Ιδρύματος κατά το διάστημα της αδίστακτης αποψίλωσής του από τόσα έμπειρα και ικανά στελέχη με την περιβόητη πλέον “ διαθεσιμότητα”, που καταδίκασε το Πανεπιστήμιο σε παρατεταμένη αδιαθεσία και καχεξία».
Σύμφωνα με το ΕΚΠΑ, από το απόσπασμα του κειμένου της συμφωνίας «προκύπτει σαφώς η δυνατότητα της Πολιτείας να χειρισθεί το θέμα με σύνεση και λογική, αποφεύγοντας τα λάθη του παρελθόντος» και ξεκαθαρίζουν ότι «είναι σε εγρήγορση για το θέμα, ούτως ώστε να διασφαλίσουν τα συμφέροντα του Ιδρύματος, το δίκαιο των στελεχών του και την δυνατότητα εύρυθμης λειτουργίας και απόδοσής του».






