Κοινωνία

Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση τα ανήλικα παιδιά που τραυματίστηκαν από την έκρηξη

Νοσοκομείο

Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση είναι τα δύο παιδιά που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία και τραυματίστηκαν από έκρηξη που σημειώθηκε σε εργοστάσιο βεγγαλικών στο Ζευγολατιό Κορινθίας.

Όπως ανακοινώθηκε από τους θεράποντες ιατρούς τα δύο παιδιά  «νοσηλεύονται στην ΜΕΘ με πολλαπλά εγκαύματα, σε βαριά κατάσταση, υπό μηχανική αναπνευστική υποστήριξη».

Τα δύο παιδιά διακομήστηκαν στο Παίδων με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από το γενικό νοσοκομείο Κορίνθου και είναι ηλικίας 8 και 13 ετών.

Η διακομιδή έγινε στις 15:30 και από τότε τα παιδιά νοσηλεύονται στην ΜΕΘ δίνοντας μάχη για να κρατηθούν στη ζωή.

Θυμίζουμε πως η ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε στις 12 το μεσημέρι σε εργοστάσιο πυροτεχνημάτων στο Ζευγολατιό Κορίνθου.

Διαβάστε επίσης:

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Χαροπαλεύουν δύο ανήλικα παιδιά, μετά από έκρηξη σε εργοστάσιο βεγγαλικών (BINTEO)

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER