Σε γηροκομείο, στο οποίο μεταφέρθηκε χωρίς την θέλησή του ζει ο Γιώργος Παπανδρέου, ο ετεροθαλής αδελφός του Ανδρέα Παπανδρέου.«Είναι απαράδεκτη η παραμονή μου σε ένα γηροκομείο χωρίς τη θέλησή μου» δήλωσε μιλώντας στην εφημερίδα «Espresso», ο αδελφός του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ.
«Η παρουσία μου εδώ είναι μυστηριώδης. Μου είπαν ότι θα με φέρουν για δυο τρεις ημέρες, με σκοπό να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις τελικά, αντί για εξετάσεις, μου πήραν μόνο την πίεση που ήταν 17, όμως βλέπω ότι η κατάσταση εδώ είναι μόνιμη. Χωρίς να με έχουν ρωτήσει ή να το έχω αποφασίσει με μετέφεραν εδω και δεν καταλαβαίνω τι επιδιώκουν με αυτό. Προφανώς για να πεθάνω… Είναι σαν κάποιοι να θέλουν να απαλλαγούν από την παρουσία μου. Γι’ αυτό θέλω να δημοσιοποιήσω τη σημερινή μου κατάσταση, που τη θεωρώ απαράδεκτη», ανέφερε χαρακτηριστικά, ζητώντας από τα ανίψια του να τον βοηθήσουν.






