Σε… ποτάμι μετατράπηκε ο πεζόδρομος της Ρήγα Φεραίου στο κέντρο της Πάτρας. Αιτία η βλάβη σε αγωγό νερού, που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης.
Σύμφωνα με το thebest.gr, η ποσότητα του νερού ήταν τόσο μεγάλη, ώστε να πλημμυρίσουν καταστήματα και υπόγεια.
Στο σημείο έσπευσε άμεσα όχημα της Πυροσβεστικής προκειμένου να κάνει άντληση των υδάτων.
Λόγω της βλάβης οι κάτοικοι της περιοχής δεν είχαν για αρκετή ώρα νερό στα σπίτια τους.






