Αύξηση της τάξης του 17% καταγράφηκε φέτος τον Ιούνιο στον αριθμό των επισκεπτών των μουσείων της χώρας, ενώ οι εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 19,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2012!
Πιο αναλυτικά, το Α’ εξάμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), υπήρξε αύξηση 17% στους επισκέπτες και αύξηση 11,5% στις εισπράξεις.
Όσον αφορά τους αρχαιολογικούς χώρους, εμφανίζεται τον Ιούνιο αύξηση των επισκεπτών κατά 30,9% και αύξηση των αντίστοιχων εισπράξεων σε ποσοστό 25,6%.
Το Α’ εξάμηνο, ο αριθμός των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους εμφανίζει αύξηση 30,8%, ενώ αύξηση 22,5% εμφανίζεται και στις εισπράξεις, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012.






