«Ήταν ένα φραστικό επεισόδιο από αυτά που συμβαίνουν πολύ συχνά στην ευρύτερη περιοχή» είπε το πρωί της Δευτέρας ο Πάνος Σκουρλέτης αναφερόμενος στο περιστατικό που σημειώθηκε το Σάββατο στα Εξάρχεια.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος μιλώντας στο Mega είπε: «Μπήκαν μέσα, πήγα να κουβεντιάσουμε αλλά το βασικό είναι να αποδεχθούν την έναρξη μιας συζήτησης. Άμα αρχίσουμε να κουβεντιάζουμε βάζουμε τη σκέψη σε μια σειρά».
Ο κ. Σκουρλέτης δεν είχε μαζί του προσωπική ασφάλεια και ούτε μετά τη λήξη του περιστατικού προέβη σε καταγγελία στην Αστυνομία ενώ δεν κατέθεσε και μήνυση.






