Ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηνών, Άρης Σπηλιωτόπουλος, δήλωσε πως η εμπλοκή του στα αυτοδιοικητικά της Αθήνας έγινε καθαρά από τη διάθεση του να προσφέρει στην πόλη και τους πολίτες της.
Μέσω Twitter ο κ. Σπηλιωτόπουλος έστειλε το μήνυμα, πως ο κύκλος τους στην κεντρική πολιτική σκηνή έκλεισε αλλά ένας άλλος αυτός στο αυτοδιοικητικό σκηνικό μόλις άνοιξε.
Έκλεισα ένα κεφάλαιο που είχε να κάνει με την κεντρική πολιτική σκηνή & ανοίγω ένα καινούργιο, αυτοδιοικητικό! Θέλω να προσφέρω στην Αθήνα!
— Aris Spiliotopoulos (@aris_spiliotop) March 5, 2014






