Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι ένα αμφιλεγόμενο πρόσωπο της ελληνικής τηλεόρασης και υπάρχει η μερίδα του κόσμου που τον στηρίζει σε κάθε τι που κάνει αλλά και αυτή που απλά δε θέλει να τον βλέπει πουθενά και για κανένα λόγο.
Ο παρουσιαστής κατάφερε φέτος να αποκτήσει δική του εκπομπή και μαζί με την κολλητή του, Μαίρη Συνατσάκη, παρουσιάζουν μέσα από τη συχνότητα του Antenna την εκπομπή »Spata Live». Aκόμα πριν βρεθεί στη θέση του κεντρικού παρουσιαστή, ο Δημήτρης, είχε δική του ενότητα στην πρωινή εκπομπή του Mega όταν παρουσίαζε ο Μάρκος Σεφερλής και όπως όλοι ξέρετε λεγόταν «Ougga Chalenge» και παραμένει ενότητα εκπομπής μόνο που τώρα ανήκει στον Antenna και την εκπομπή «Spata Live».
Διαβάστε περισσότερα στο backstage24.gr






