Έξω από την Βουλή έφτασε πριν από λίγο η πορεία των γιατρών και εργαζομένων στον ΕΟΠΥΥ. Κλειστή λόγω της κινητοποίησης είναι η Λ. Αμαλίας.
Οι διαμαρτυρόμενοι που βρίσκονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις κατά της διαθεσιμότητας και της διάλυσης -όπως καταγγέλλουν- της δημόσιας υγείας, συγκεντρώθηκαν νωρίτερα έξω από το υπουργείο Υγείας.






