Παρασκηνιακά

Στην … κοίτη του Ποταμιού η Κατερίνα Μάρκου (ΦΩΤΟ)

Ντυμένη στα λευκά  η ανεξάρτητη βουλευτής  Κατερίνα Μάρκου βρέθηκε σήμερα στις  πρώτες σειρές των καθισμάτων στη εκδήλωση όπου ο επικεφαλής του Ποταμιού παρουσίασε τις 21 θέσεις του κόμματός του.

Η πρώην βουλευτής της ΔΗΜΑΡ , η οποία αποχώρησε από την Αγίου Κωνσταντίνου τον περασμένο Ιούλιο κάνοντας λόγο για «κωφή ηγεσία»  πήγε  σήμερα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης προκειμένου να ακούσει τις προτάσεις του Σταύρου Θεοδωράκη. Μάλιστα κάθισε δίπλα από τον ευρωβουλευτή του κόμματος,  Γιώργος Γραμματικάκη.

Να θυμίσουμε ότι η κ. Μάρκου προέρχεται από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ, είναι στενή φίλη με τον Βασίλη Οικόνομου, μάλιστα μετά από δική του πρόταση ήταν υποψήφια βουλευτής στη Β Θεσσαλονίκης, είναι κολλητή με τον πρώην γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Κώστα Σκανδαλίδη και σίγουρα θέλει να έχει  μέλλον στην κεντρική πολιτική σκηνή, μέλλον το οποίο περνάει από … την  κοίτη του Ποταμιού.

κατερίνα-μάρκου-ποτάμι-01

κατερίνα-μάρκου-ποτάμι-02

Πηγή φωτογραφίας: Eurokinissi

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER