Τις διακοπές της στην Πάρο απολαμβάνει η δημοσιογράφος, Όλγα Τρέμη.
Η γνωστή παρουσιάστρια ειδήσεων που φέτος μετά από πολλά χρόνια αποφάσισε να αλλάξει σελίδα στα επαγγελματικά της κολύμπησε στην παραλία Μαρτσέλο της Πάρου και όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες του περιοδικού OK, είναι fit και με τέλειο στυλ ακόμα και στην παραλία!
Όπως αναφέρει το περιοδικό, η Όλγα Τρέμη, που πήγε για μπάνιο με μια φίλη της, κολύμπησε για αρκετή ώρα ενώ αργότερα συναντήθηκε στο ξενοδοχείο με τον σύζυγό της Νίκο Νικητέα όπου έφαγαν το μεσημεριανό τους.







