Tweet στήριξης στην εθνική μας ομάδα μπάσκετ έκανε η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κα Άννα Καραμανλή.
Η βουλευτής της ΝΔ, ανέβασε δύο φωτογραφίες διεθνών μας σχολιάζοντας: «Τελευταίοι επιβάτες έτοιμοι για αναχώρηση».
Τελευταίοι επιβάτες έτοιμοι για αναχώρηση #mundobasket2014 #goGreece #goodluck pic.twitter.com/2KOdd9lrIg
— Anna Karamanli (@AnnaKaramanli) August 27, 2014






