Ένα ηχηρό μήνυμα για τη στάση που θα πρέπει να κρατήσει η ελληνική κυβέρνηση έναντι των δανειστών ενόψει της έκτακτης Συνόδου Κορυφής επιχειρούν να δώσουν οι πολίτες με νέες κινητοποιήσεις.
Σήμερα, Κυριακή, κινητοποίηση θα πραγματοποιήσει η ΑΔΕΔΥ, στο Σύνταγμα, με τους συμμετέχοντες να ζητούν κατάργηση των μνημονίων και διαγραφή του χρέους. Εξάλλου, τη στήριξή του στην κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ θα δώσει και ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ωστόσο, τη Δευτέρα οι πολίτες θα ενώσουν τις φωνές τους, στο Σύνταγμα, για να αποδείξουν πως, όπως επιβεβαιώνουν οι δημοσκοπήσεις, ότι οι Έλληνες επιθυμούν την Ελλάδα εντός Ευρωζώνης. Μόνο με ελληνικές και ευρωπαϊκές σημαίες και σφυρίζοντας με τις σφυρίχτρες τους, σε ένα συλαλλητήριο χωρίς κομματικές αποχρώσεις.
Αξίζει να σημειωθεί πως την περασμένη Πέμπτη η συμμετοχή στη συγκέντρωση «Μένουμε Ευρώπη» ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους συγκεντρωμένους να δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα, για σύναψη συμφωνίας, στης ελληνική κυβέρνηση.
ΑΔΕΔΥ: Παλλαϊκή κινητοποίηση την Κυριακή κατά των μνημονίων
Η ΑΔΕΔΥ, στην ανακοίνωσή της κατηγορεί την κυβέρνηση ότι «με την πρόταση που διαμόρφωσε στη διαπραγματευτική διαδικασία, αποδεικνύει ότι δεν λαμβάνει υπόψιν της τις πραγματικές σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων, τις ανάγκες της τεράστιας στρατιάς των ανέργων, των νέων μας, των συνταξιούχων».
Ωστόσο, ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τη νεολαία, τον ελληνικό λαό αλλά και τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης, να δώσουν «ένα ηχηρό μήνυμα αντίστασης στον δήθεν μονόδρομο της λιτότητας, μήνυμα αντίστασης στους εκβιασμούς και στην καλλιέργεια κλίματος φόβου», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του κόμματος.






